Hozzátette: kiadási oldalon továbbra is cél a működésük hatékonyságának növelése, ezt szolgálta a cégcsoport budapesti szállodáin belül a vezetési struktúra elbocsátásokkal kísért őszi átszervezése is. A Danubius kedden hozta nyilvánosságra első háromnegyed éves eredményeit: a magyar piacon 2 százalékkal viszszaesett a hotellánc forgalma, ezt ellensúlyozta a külföldi, főként a cseh piac élénkülése.
Így a megelőző évhez hasonlóan 33,2 milliárd forintos árbevétellel zárták az első 9 hónapot, az adózás előtti veszteség 21 millió forint volt az egy évvel korábbi 600 milliós nyereséggel szemben. „A bevételszerkezet megváltozott, többségbe kerültek az alacsonyabb költésű vendégek. Ez részben a 2009-ben indult öldöklő árversenynek köszönhető, amely több vendéget gyakorlatilag nem hozott, viszont az egy főre eső költés jelentős csökkenését eredményezte” – mondta a piaci trendekről a vezérigazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.