A .com, a .net és a többi, már ismert domain végződés mellett a jövőben akár cég-és helyneveket vagy tematikus kifejezéseket is használhatnak a cégek tulajdonosai. Így például a Las Vegas-i kaszinók használhatnánk a .vegas szuffixumot, míg a Canon akár a .canon-ra végződő honlapokra is terelheti a látogatókat. Ezzel a nyolcvanas évek óta a legnagyobb változás következhet be a weben.
A webcímek nemzetközi felügyeletét ellátó Internet addresses, the Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN) évek óta dolgozik a változás bevezetésén, de az AP-nek nyilatkozó kritikusok szerint még mindig sok a hibalehetőség a rendszerben. "Nem jó ötlet egy csupalyuk hajóra hívni az embereket" – fogalmazott a tízezer márkát képviselő Association of National Advertisers vezetője, Dan Jaffe. Az egyik kifogás, hogy a csoportba szervezhető nevek teret nyithatnak a gyűlöletbeszédnek vagy trükkökkel megtévesztő honlapokra vezethetik az internetezőket. Más kérdés, hogy ma már a legtöbb internetező inkább a keresett kifejezéseket írja be egy keresőablakba.
A jelentkezők az ICANN tervei szerint áprilisig licitálhatnak első körben a szuffixumokra, de a szerzői jogi és egyéb viták miatt hónapok telhetnek el, amíg eldől, ki használhatja majd az adott nevet. Az új szuffixumokat vélhetően csak 2014-től használják majd és a pályázóknak a zsebükbe kell nyúlniuk, hiszen legalább 185 ezer dollárral pályázható meg egy-egy szuffixum, az éves fenntartásuk pedig minimum 25 ezer forint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.