Az MTV 8,6 százalékkal ért be a harmadik helyre, a negyedik legnézettebb hazai csatorna pedig a Cool TV volt, 4,6 százalékkal. A kereskedelmi célcsoportban az 16 százalékot elérő RTL visszavágott a 15,2-es TV2-nek, ugyanakkor az m1 továbbra sem a fiatalok tévéje, mert az ötven alatti felnőtteknél többen nézték a Viasatot, Coolt és Film+ tévét.
A reklámozóknak fontos korosztályban régi tévés brandek nyertek újfent, a Megasztár, a Cobra 11 és a Barátok közt foglalja el a képzeletbeli dobogót, de a lassan búcsúzó Való Világ párbaja is érdekelte a tévézők negyedét. Fábry új talkshow-ja nem került a legnézettebb 30 műsor listájára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.