Tavaly a lakosság mintegy 230 milliárd forintot költött tőkehúsra, ebből 106 milliárdot sertéshúsra adtak ki, 84 milliárdért friss csirkehúst vettek, s csupán 40 milliárd volt az egyéb baromfi-, a marha-, nyúl- és vadhúsokra kiadott összeg. A GfK Hungária piackutató intézet felmérése szerint a csirkehús kedveltsége elsősorban viszonylag kedvező árának köszönhető, de az elmúlt néhány évtized egészségtudatos kampányai is hozzájárultak népszerűségéhez.
A kiskereskedelmi forgalomban megjelenő friss csirkehús kínálatában jelentős a hiper- és szupermarketek szerepe, az összes csirkehús 45 százalékát itt szerzik be a háztartások. A hentesüzletek és a piacok 29 százalékos részesedést tudhatnak magukénak.
A GfK szerint a hazai hústermelésben a baromfihús-előállítás az egyetlen olyan szegmens, amelyben az ország nettó exportőrnek számít. A termelőktől ugyanakkor folyamatos fejlesztéseket és átláthatóságot kíván meg a magasabb árakkal dolgozó és komolyabb állatjóléti intézkedéseket előíró nyugat-európai piac.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.