A Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern növekvő bevételről számolt be szerdán közzétett harmadik negyedéves pénzügyi jelentésében.
A vegyipari óriás harmadik negyedéves bevétele éves összehasonlításban organikusan – árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztítva – 3,3 százalékkal, 5,5 milliárd euróra emelkedett.
A Henkel eladásai 3,0 százalékos éves növekedést értek el az idei év első kilenc hónapjában, amelyhez az árazás és az értékesítési mennyiség kedvező alakulása egyaránt hozzájárult
– áll a vállalat jelentésében.
A vállalat egyúttal megerősítette idei prognózisát, miszerint 2,5-4,5 százalék százalékos organikus árbevétel-növekedést, valamint 13,5-14,5 bevételarányos jövedelmezőséget várnak.
A Henkel portfóliójába tartoznak egyebek mellett a Persil, a Fa, a Silan, a Syoss, valamint a Schwarzkopf márkák.
Bezárja egyik magyarországi gyárát a Henkel – itt vannak a részletek
Az év végéig bezárja körösladányi gyárát a Henkel. A Henkel a jövőben magyarországi termelői tevékenységét a környei gyárára fogja koncentrálni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.