A Hankook globális forgalma elérte az 1,25 milliárd eurót, amely így 18,5 százalékos növekedést mutat az elmúlt év azonos időszakához képest. Az abroncsgyártó üzemi eredménye ugyanebben az időszakban 112 százalékos növekedéssel 145,71 millió euróra emelkedett 2011 második negyedévéhez képest. A cég üzemi eredménye 145,71 millió euró lett a második negyedévben. A tavalyi év azonos időszakában 63,54 milliós eredményt ért el a cég.
A látványos második negyedévi növekedéshez hozzájárult az, hogy a Hankook következetesen kitart gyártóegységei folyamatos bővítésére vonatkozó befektetési stratégiája mellett, beleértve a cég európai gyártóbázisául szolgáló magyarországi üzemet is. A siker másik összetevője a vállalat globális marketing tevékenységének folyamatos erősítése volt, amely az utóbbi időszakban különösen a stratégiai piacokra koncentrált.
A vállalat ultra-nagyteljesítményű (UHP) abroncsaiból származó globális árbevétele látványos, 22,2 százalékos emelkedést mutat a második negyedévben, ami főként az első gyári felszerelési (OE) szerződések eddigi legnagyobb mértékű növekedésével magyarázható. Az észak-amerikai régióban 30 százalékos, míg Európa piacain összesen 38,3 százalékos volt a növekedés az adott időszakban.
Az OE eladások számottevő növekedésében kulcsszerepe van annak, hogy a vezető autómárkák gyártói – globális szinten – rendkívül magasra értékelik a Hankook UHP abroncsainak minőségét és teljesítményét. Mindez 41,3 százalékos emelkedést eredményezett az árbevétel OE kategóriájában a 2011-es második negyedévi bevételhez képest.
"Az a figyelemre méltó növekedés, amelyet a mostani adatok mutatnak, nagyrészt abbéli eltökéltségünknek és kitartásunknak köszönhető, hogy prémium UHP abroncsokat és környezetbarát termékeket gyártsunk, 21. századi, élvonalbeli technológiánkkal" – kommentálta a társaság eredményeit Suh Seung Hwa, a Hankook Tire globális vezérigazgatója és igazgatótanácsának alelnöke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.