A svéd divatruházati lánc azért kényszerül bezárni legexkluzívabb, 2800 négyzetméteres üzletét, mert a bérleti díjat már nem tudja kigazdálkodni. A H&M 2007-ben nyitotta meg az áruházat, de a bérleti díjak azóta folyamatosan emelkednek: csak tavaly 20 százalékos volt a drágulás. Így aztán veszteséges lett az üzlet, amelyet egyébként éppen a H&M legnagyobb riválisa, a spanyol Zara foglalt le.
De a svédek igazából nem szomorkodnak, hiszen 11 másik egységgel is rendelkeznek Hongkongban, ahol amúgy már kezdik érezni a válság hatását. A Kínai Népköztársaságból érkező bevásárló turisták száma csökkenésnek indult. Hírügynökségi jelentés szerint a Zara ennek ellenére elfogadta, hogy az egységet 2014 januárjától havi 1,1 euróért kibérli. Az összeg csaknem kétszerese annak, amit a H&M nem tudott kigazdálkodni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.