A világ legnépszerűbb közösségi portálja máris közölte, hogy az adatfelhasználás biztonságos, az új hirdetési típus esetében a Facebook nem szolgáltat új adatokat a cégeknek a felhasználókról, csak megengedi a már begyűjtött információk használatát. A CNET tudósítása szerint a portál vezetése úgy véli, az eszköz segítségével tarthatják a kapcsolatot a vállalatok a volt ügyfelekkel.
A hirdetési lehetőség eddig csak próba üzemmódban állt rendelkezésre, a tervek szerint a reklámozni kívánó cégek kódolt formában adják át az adatokat a Facebooknak, amelyeket a hirdetés kiközvetítése után a portál megsemmisít, újabb reklám esetébe a folyamat újrakezdődik.
De nem csak a Facebook hajt rá a célzott reklámozásra: a Twitter hamarosan elindítja az érdeklődési körökre épülő szponzorált tweeteket. Eddig a vállalatok csak az őket követő felhasználók számára küldhettek bejegyzéseket, mostantól azonban azokat is megcélozhatják, akik csak érdeklődnek az általuk képviselt szolgáltatás vagy termék iránt. A módszerhez a Twitter maga állítja össze a 350 érdeklődési kört, amelybe azután besorolja a hirdetéseket – adott esetben igen előkelő helyre. Sőt, a hirdetők szinte az egyénekre vetítve is vihetnek kampányokat úgy, hogy megadják a számukra fontos felhasználókat, akiknek követőikkel együtt az érdeklődésükre szabott üzeneteket küldhetnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.