A francia gyógyszeripari konszern és az amerikai italgyártó francia leányvállalata a Les Échos-nak megerősítette a Wall Street Journal értesülését az egészséges italmárka franciaországi bevezetéséről. Eszerint a Sanofi és a Coca-Cola 50-50 százalékos részt vállalnak a partneri megállapodásból, amelynek keretében a Coca-Cola gyártja az italt, a Sanofi pedig a kiszállítást végzi a patikákba és drogériákba.
A két vállalat Biautific Oenobiol márkanév alatt vezeti be a négy egészségvédő italt, először csak a francia piacon. Az új, ásványvízből, gyümölcsléből és hozzáadott tápanyagokból álló termék a gyártó szerint segít megerősíteni a hajat, a körmöket, megszépíti a bőrt és fogyókúrához is használható. A Sanofi 2009-ben vásárolta meg a szépségápolási táplálék kiegészítőket gyártó Oenobiolt, amely 2011-ben csak pár tízmillió eurós forgalmat generált. A Sanofi a felvásárolt céget integrálta a népegészség portfóliójába, amely viszont 2,7 milliárd eurós értékesítést ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.