A Mol tekintetében pont ez lenne a nyerő kombináció, mert a meglévő finomítói eszközök magasabb kihasználtságát szolgálná, ha a Petrol 450-et meghaladó kúthálózatát szinte kizárólag a Mol-csoport látná el üzemanyaggal (a Molnak egyébként összesen kb. 1630 töltőállomása van).
A Petrol tulajdonosi struktúrája töredezett, nagytulajdonos nincs, ezért értéket az képviselne, ha többségi tulajdonossá válna a Mol a szlovén társaságban és/vagy megszerezné az irányítási jogokat (mint azt az INA-ban is tette).
A Petrol elemzői lefedettsége szegényes, ám a nyilvános becslések alapján drágábbnak mondható, mint a Mol; ráadásul jelentős adóssághegyet is görget maga előtt a szomszédos olajtársaság. Mindezek ellenére azonban bőven van arra lehetőség, hogy értékteremtő akvizíciót hajtson végre a Mol, ez azonban az esetleges vételártól függ majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.