A második félévi költségek valószínűleg a korábban közzétett előrejelzéssel összhangban alakulnak, az egy ülőhelyre jutó, üzemanyagköltséget nem tartalmazó és változatlan árfolyamon számított költségek pedig 1,5-2 százalékkal növekednek.
Az euró és a font előző évihez képest számított, jelentős árfolyamváltozásának hatása miatt számottevő lesz a különbség a második félévi árbevételnek és a költségeknek a változatlan árfolyamon számított és a beszámolóban szereplő összege között. Az egy ülőhelyre jutó árbevétel-növekedés beszámolóban szereplő összege várhatóan 2-3 százalék között lesz, míg az egy ülőhelyre jutó, üzemanyagköltséget nem tartalmazó költségek beszámoló szerinti összege 2-3,5 százalékos költségcsökkenést mutat majd. A 2013. szeptember 30-án véget érő év első harmadára az ülőhelyek egyharmada elkelt; ez megfelel az előző évi helyzetnek.
A becslések szerint a jelenlegi üzemanyagárak és árfolyamok mellett az easyJet üzemanyagszámlája a 2013-as üzleti évben 30-40 millió fonttal lesz magasabb. Ezen kívül az árfolyammozgások valószínűleg további 40-60 millió fontnak megfelelő negatív hatással lesznek a 2013-as pénzügyi év eredményére.
A légitársaság egy járatára eső repülőtéri költségek a 2013-as pénzügyi évben előre láthatólag 80 millió fonttal fognak emelkedni, amit a szabályozott spanyol- és olaszországi repülőtereken fizetendő, az infláció mértékét jelentősen meghaladó reptéri díjak okoznak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.