BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Beszállítói programot indít a Lidl

Élelmiszer-kereskedelem "A Lidl a magyar beszállítókért" elnevezésű programot állított össze a diszkontlánc, azzal a céllal, hogy magyar partnerei az eddiginél nagyobb számban juthassanak piacra külföldön. Jelenleg 36 magyarországi vállalkozás 106 termékével találkozhatnak a vásárlók a Lidl külföldi áruházaiban.
A magyar vállalkozások ebben az évben főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott- és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak kilenc országba – Bulgáriától Németországig –, közel hatmilliárd forintértékben. A termékek között van mintegy 2,5 millió liter Tokaji bor, 55 ezer kilogramm fűszerpaprika és 1,25 millió kilogramm szilvás gombóc.
A cég tájékoztatása szerint ugyan már 2006 óta folyik a magyar élelmiszer ipari termékek kivitele és az elmúlt négy év során évről évre 50 százalékkal nőtt az exportérték, most azonban gyorsítani kívánják a tempót. "Azt szeretnénk, ha mind a külföldön forgalmazott termékek számában, mind volumenében jelentős előrelépést érnénk el" – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. csütörtökön Marcaliban nyitotta meg 154. áruházát. A közel 1300 négyzetméteres áruházhoz 80 autó befogadására alkalmas parkoló is tartozik. Az új áruházban több mint 1400 különböző termék kapható, melyek nagy részét a saját márkás termékek teszik ki.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.