A cég globális értékesitése 16,5 százalékkal esett vissza. Ezen belül Európában az eladások 8,6 százalékkal estek, nagy szóródással. Ugyanis Spanyolorszhágban a gépkocsi-eladásai tavaly 14,9 százalékkal, Olaszországban pedig egyenesen 20,9 százalékkal csökkentek.
Franciaországban a Peugeot kocsikból 13,3 százalékkal kevesebbet adtak el. A francia cég összességében és globálisan 2012-ben 2,97 millió gépjárművet adott el az előző évi 3,55 millióval szemben. Ám bizonyos piacokon az üzleti forgalma növekedett. Oroszországban például tavaly 10,1 százalékkal, Kínában 7,2 százalékkal, Latin-Amerikában pedig 5,6 százalékkal több Peugeot Citroen autót adtak el, mint egy évvel korábban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.