A világ legnagyobb fogyasztásicikk-gyártójának pénteki közlése szerint az adózott eredmény 4 milliárd dollár, részvényenként 1,39 dollár volt az október-december közötti időszakban az egy évvel korábbi 1,69 milliárd dollárt, 57 centet követően. Az értékesítési árbevétel 2 százalékkal 22,18 milliárd dollárra nőtt. A vártnál jobb eredmények alapján a társaság pénteken felfelé módosította az üzleti év egészére vonatkozó eredményelőrejelzését.
A társaság tavaly év elején jelentett be ötezer főt meghaladó leépítési tervet, ami annak a 2011-ben indított takarékossági csomagnak a része, amellyel 2016-ig összesen tízmilliárd dollárt terveznek megspórolni.
Az egyebek mellett eldobható babapelenkákat, samponokat, fogkrémeket gyártó vállalatcsoport termékei iránt a válság miatt lanyhult a kereslet, és drágultak a termeléshez használt anyagok, illetve az energia is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.