Megközelítette a napi kétmilliót a Class FM hallgatottsága: az Ipsos és a GFK felmérése szerint decemberben átlagosan 1,9 millióan kapcsoltak naponta a legnagyobb kereskedelmi rádióra. A második legjobb adatot a Kossuth Rádió érte el, naponta 1,63 milliós hallgatottsággal.
Ennél is sokatmondóbb, hogy a hirdetők számára fontosnak tartott 15-49 év közti korcsoportban országos szinten gyakorlatilag riválisa sincs a Class FM-nek. A napi átlagos 1,42 milliós hallgatottságuk közel háromszorosa a Petőfi Rádió 539 és a Kossuth 446 ezres adatának.
Budapesten némileg differenciáltabb az összkép. A Class FM a fővárosban is a legnépszerűbb rádió, a 15-49 év köztiek körében napi 191 ezres hallgatottsággal, ám a második helyen is kereskedelmi rádió, a Music FM áll naponta 133 ezer hallgatóval. Utánuk következik a listán a két közszolgálati adó (Petőfi: 94 ezer, Kossuth: 73 ezer). A Juventust 70 ezren, a Klubrádiót 36 ezren, az Inforádiót 19 ezren hallgatják naponta.
2012 decemberében a 15 év feletti magyar lakosság 73%-a, vagyis több mint 6,2 millió fő hallgatott rádiót egy átlagos napon. A rádiózással töltött idő az év korábbi hónapjaihoz képest valamelyest növekedve az első téli hónapban naponta átlagosan 3 perc híján 4 óra volt - derül ki a felmérésből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.