Az érdeklődők többsége a villamos energia- és gázfogyasztáshoz kapcsolódó kérdéseket tett fel, a távhőszolgáltatással kapcsolatosan jelentősen kevesebb hívás érkezett - tájékoztatta közleményében a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a MEH pénteken az MTI-t.
Az első két hét alatt a telefonálók jelentős része a rezsidíjak csökkentésének számításával, annak a számlákon történő megjelenésével kapcsolatban kérdezett. Az alaposabb áttekintést igénylő felvetéseket a telefonos ügyintézők írásban rögzítik, és három napon belül megválaszolják, erre a megoldásra azonban alig több mint 50 esetben volt szükség - közölte a MEH. A leggyakrabban felmerülő kérdésekre összeállított válaszok a hivatal honlapján is olvashatók.
Az ingyenesen elérhető 06 80 205 386 információs vonalon hétfőtől csütörtökig 8-16 óra, pénteken 8-14 óra között fogadják a hívásokat. A zöld szám célja a témát érintő általános kérdések megválaszolása, a számlákkal kapcsolatos konkrét panaszokkal a szolgáltatók és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság foglalkoznak.
MTI Eco-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.