A 10 és 13 ezer négyzetméter közti alapterületű budakalászi, a fóti és soroksári egykori Bricostore-ok mintegy 200 embernek biztosítanak munkahelyet. Ezekkel valamint a március elején Győrben nyílt áruházzal együtt az OBI 28-ra bővíti áruházainak számát, amelyek közül 9 Budapest környékén található.
A győri nyitáskor a cégnek feltett kérdésre, hogy ilyen piaci helyzetben jó stratégia-e több ezer négyzetméteres áruházakkal bővíteni a hálózatot, azt a választ kaptuk, hogy az OBI stratégiája a széles termékválaszték biztosítása. A vállalat úgy gondolja, hogy a 6000-10 000 négyzetméter közti áruházméret a jó megoldás arra, hogy megfelelő eredményeket érjen el.
Sajnos a magyar piacon az is eredmény lenne, ha nem lenne veszteséges az összes barkácslánc. Tavaly előtt például az OBI vesztesége 2,031 milliárd forint volt, a Bricostore-é pedig 2,199 milliárd forintra rúgott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.