BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Története legnagyobb beruházására készül a Rossmann

A 181 drogériával rendelkező Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. az elmúlt évben a 2011-es 38,1 milliárd forintnál 4,1 százalékkal magasabb nettó árbevételt ért el. Az anyavállalat, a német Rossmann konszern viszont 16,1 százalékkal 5,95 milliárd euróra növelte forgalmát, ugyanakkor az idei évre 13 százalékos növekedést és 6,7 milliárd eurós bevételt tervez.

Ennek elérése érdekében történetének legnagyobb, 170 millió eurós beruházására készül és Németországban 120 új üzletet nyit.

Amint Flórián László, a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. operatív ügyvezető igazgatója elmondta, noha a drogéria piac stagnál, a cég a tavalyihoz hasonló növekedésre számít a választék, a webshop fejlesztése, valamint a budapesti hálózatbővítés révén. Ez már meg is kezdődött, hiszen csütörtökön új helyen, a korábbinál kétszer nagyobb, 450 négyzetméteres eladótérrel újra nyílt a legnagyobb Rossmann az Árkád Bevásárlóközpontban.

A vállalat honlapján ugyanakkor az olvasható, hogy a társaság szívesen fogad 350 - 450 négyzetméteres ingatlanokra vonatkozó ajánlatokat a nagyobb városokban és a legalább 15 ezres vonzásterületű településeken történő üzletnyitások érdekében.

A Rossmann hat európai országban összesen 2776 illatszerbolttal rendelkezik, és 38 ezer dolgozót foglalkoztat – közülük 26 ezret Németországban, ahol az elmúlt évben 3500 új munkahelyet teremtett. Az 1754 üzlettel rendelkező német lánc árbevétele 16,9  százalékkal 4,45 milliárd euróra emelkedett. Lengyelországban 706,  Csehországban 113, Törökországban 16, Albániában pedig 6 Rossmann bolt van, és ezek az országok hazánkkal együtt 1,497 milliárd eurós forgalmat értek el, 13,6 százalékkal többet, mint 2011-ben.

A Rossmann Magyarország 1112 embert foglalkoztat, míg a tavaly előtti  statisztikai létszám 1145, a 2010-es pedig 1291 fő volt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.