Elégedetten nyilatkozott a Yahoo második negyedévéről a cég vezérigazgatója, Marissa Mayer, és a vállalatot egy éve vezető menedzser a számokat nézve joggal érezheti úgy, hogy biztatóak az eredmények. A cég 1,135 milliárd dolláros bevétele ugyan 7 százalékkal elmaradt az április-júniusi időszakban az egy évvel korábbitól, azonban mind az üzleti eredmény, mind a nyereség alaposan megugrott. Az üzemi eredmény például 137 millió dollár volt, szemben az egy évvel korábbi 55 millióval, míg az adózott eredmény elérte a 331 millió dollárt, ami 46 százalékos fejlődést jelentett az egy évvel korábbihoz képest.
A Yahoo közel egytucat új terméket vezetett be az elmúlt hónapokban, és két új hirdetési formátummal is igyekezett növelni portfóliója népszerűségét a hirdetők körében. A cég alaposan belehúzott a pénzköltésbe is, 9 akvizíciót hajtottak végre a második három hónapban. A felvásárlások közül egyértelműen kiemelkedik a Tumblr megszerzése 1,1 milliárd dollárért, amit a szolgáltatás törzsközönsége ugyan komoly felháborodással fogadott, de még időre van szükség ahhoz, hogy kiderüljön, mennyire térül majd meg ez a befektetés. A Yahoo várakozásai szerint a Tumblrrel kiegészülve átléphetik a havi egymilliárdos látogatószámot.
Figyelmeztető jelek is akadnak azonban. Így például a display jellegű hirdetésekből származó bevétel a második negyedévben 12 százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól. De a keresőhirdetések esetében is 9 százalékos csökkenésről számolt be a társaság.
A harmadik negyedévre 1,06 és 1,1 milliárd dollár között forgalmat jelez előre a Yahoo. A Wall Street elemzői 1,12 milliárd dolláros bevételt várnak a cégtől.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.