13,6 százalékos átlagos nézettségével az RTL Klub volt a legnépszerűbb hazai tévécsatorna, a TV2 13,3, az M1 pedig 7,1 százalékot ért el az év 28. hetében. A kereskedelmi célcsoportban 14,4 százalékot jegyzett az RTL Klub, kerek 12 százalékon áll a TV2. A 18-49-es kategóriában a középmezőnyben a Cool TV (5,4 százalék) verte a Film+ csatornát (5 százalék), egy fokkal lejjebb az M1 (3,7 százalék) legyűrte a Viasat3-at (3,3 százalék).
A közmédia egyes csatornája tehát változatlanul gyenge az ötven alatti felnőtt nézők körében, javulásra általában kiemelt sportesemény közvetítésekor van példa. A idén tavasszal nyögvenyelősen indult Éjjel-nappal Budapest mindkét listát vezeti immár, jelenleg a legkedveltebb tévéműsor.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.