A versenykocsi alapja egy Ford Ranger 4x4 Double Cab, amelybe ötliteres V-nyolcas motor illesztenek. A 348 lóerős teljesítményt a gépezet 4500-as fordulatnál biztosítja. Az előzetes számítások szerint átlagfogyasztása 90 liter homokos terepen, és 28 normál körülmények között. Emiatt üzemanyagtartálya 500 literes lesz.
A kéttonnás kocsi végsebessége a tervek szerint mindössze 170 kilométer óránként, mivel a tervezők úgy áttételezik a hatfokozatú váltót a motor 560 newtonméteres nyomatékát minden körülmények között a legnagyobb hatékonysággal adja át az összkerékhajtásnak. Magyarán ez a kocsi "szántástól Mikulásig" bármire alkalmas. Még a Dakarra is.
A Dakar Rally versenyzői jövőre is az Andok vidékén száguldanak végig, s a mezőny első ízben Bolívián is áthalad. Ez kemény szakasznak ígérkezik, ami alaposan próbára teszi majd a versenyzők és a csapatok kitartását és off-road tapasztalatát.
A 2013-as Dakart több mint egymilliárd tévénéző követte figyelemmel, és 4,6 millióan szurkoltak az utak mentén, amikor a mezőny végigszáguldott Dél-Amerika útjain.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.