Az ezt a cafeteriát választó munkáltatók száma már meghaladja 14 ezret, tavaly ez még 13 ezer alatt volt. Így a kártyabirtokosok száma is nőtt, most 660 ezer környékén tart a számláló, ez tavaly 578 ezerrel fordult 2013-ra. Idén eddig 34 milliárd forintot töltöttek fel a kártyára, amiből 26 milliárd forintot költöttek el. Ebből 18 milliárd forintot étkezésre használtak fel a kártyatulajdonosok, a szálláshely zsebből 5 milliárd forint, a szabadidő alszámláról 4 milliárd fogyott. Torzítja a rendszert, hogy a szálláshely zseb felé nyitott az átjárás, vagyis jelentős keresztköltés is előfordul. Az OTP SZÉP-kártya 2011 nyarán lépett ki a piacra, azóta 89 milliárd forintot töltöttek fel rá és összesen 59 milliárd forint fogyott róla, vagyis jelentős összeg pihen még a munkavállalóknál.
Fénykorában az üdülési csekk sokkal népszerűbb volt a SZÉP-kártyánál: még 2009-ben 25,4 milliárd forint bevétele származott a csekkből a szállásoknak, 2010-ben pedig 28,9 milliárd forint. Szintén fontos tényező, hogy 2009-ben még 2 millió csekktulajdonos volt. A kártyát nagyon kevesen használják eredeti rendeltetésének megfelelően üdülési, rekreációs, azaz szállodai célra, helyette horribilis mértékben napközbeni étkezésre, ételek vásárlására. A siker vagy a kudarc idén már tisztán látható lesz, hiszen az üdülési csekkek végleg kikopnak a rendszerből. Még tágabb lesz viszont a második félév elejétől a kártyával igénybe vehető szolgáltatások köre. Már nem csupán a fesztiválbelépőt vásárolhatjuk meg vele, hanem a szálláshelyünk összes, helyben igénybe vehető szolgáltatását is így fizethetjük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.