Értelemszerűen kell üzleti terv is, be kell mutatni a majdani finaszírozást és az ajmögött álló garanciákat. Ezek mögött megintcsak rengeteg, elbíráandó kérelem áll.
Ha a kérelmező mindenben megfelelt, és megszerezte a működési engedélyét, akkor jelentkeznie kell a Nemzetközi Légügyi szövetségnél (IATA), amelytól kap egy olyan kódot, amelynek birtokában elkezdhet jegyet értékesíteni. Ekkortól számítva és aktív marketing munkát feltételezve legalább hat hónapig tart egy légitársaság tényleges beindítása.
Jegyet persze csak akkkor lehet eladni, sőt, üzleti tervet is csak akkor lehet készíteni, ha már eldőlt, hová fog repülni a társaság. A sólyos esetében a sajtóban megjelent tervek szerint a társaság indulásként charterben gondolkodik. Ez esetben nem kell, sőt, nem is lehet jegyet eladnia, mert a szolgáltatás nem önálló tevékenység, hanem egy programra való eljutás része, amelyet nem a Sólyom, hanem egy utazási iroda szervez. Az NKH-nak egyelőre nincs tudomása arról, hogy mi lenne a Sólyom útvonalhálózata.
Az előkészületek alapján még nem látható, hogy a mikor adható a Sólyomnak működési engedély, és az sem, mikor kezdheti meg működését a társaság. Győri Gyula (újságírói kérdésre) sem kívánt találgatni azzal kapcsolatban, hogy az idén engedélyhez juthat-e a légitársaság. A tulajdonosi hátterére vonatkozó kérdésre azt mondta, hogy az azzal kapcsolatos kommunikáció nincs tlejesen összhangban azzal, amilyen adatok a hivatal birtokában vannak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.