A Regus felmérése azt mutatja, hogy amíg a fejlett gazdaságokban a bizalmi szint 5 ponttal 109 pontra emelkedett, addig a feltörekvő országokban ez a pontszám 9 ponttal 117-re esett vissza. Magyarországon az üzleti bizalom egy év alatt 3 ponttal 81 pontra esett vissza, így 32 ponttal marad el a 113 pontos világátlagtól.
A Regus legújabb Business Confidence Index felmérése 95 ország több mint 20 000 üzleti vezetőjének véleményét összegzi.
A felmérés további megállapításai közt szerepel, hogy az elmúlt fél évben csökkent a bevétel- és nyereségnövekedést jelentő magyar vállalatok száma.
A válaszadók véleménye szerint Magyarországon a következő négy tényező bizonyult fontosnak a hatékonyság szempontjából:
• Költséghatékony szolgáltatók és beszállítók (65százalék)
• Eredményesebb munkaerő-megtartás (40százalék)
• Kevesebb fix irodahely (40százalék)
• Hatékonyabb hirdetési- és marketingtevékenységek (39százalék)
Mark Dixon, a Regus vezérigazgatója a kutatás eredményeivel kapcsolatban megjegyezte: „Gazdasági kilátásaik javulásával a fejlett piacok üzleti bizalmi szintje ismét növekedésnek indult. Ezzel szemben a fejlődő gazdaságokban lassult a növekedés üteme, és egyre inkább a költséghatékonyság kerül fókuszba. A kutatásból az is kiderül, hogy a rugalmas munkakörülmények jelentős hatást gyakorolnak az üzleti eredményekre és támogatják a fenntartható fejlődést.”
A világ egyik vezető CRM platformját fejlesztő saleforce.com a világ különböző pontjain veszi igénybe a Regus irodaházak által nyújtott szolgáltatásokat. Az 1999-ben alapított vállalat harmadik éve vezeti A Forbes Magazin listáját, melyen a világ leginnovatívabb vállalatait rangsorolják . Larry Wolfert, a globális ingatlanügyi részleg vezető igazgatója elmondta: „A globális munkahelyigényeink biztosításához mindössze egyetlen Regus kapcsolattartóra van szükségünk, ezáltal költséghatékonyabb módon tudunk terjeszkedni. Azzal is rengeteg pénzt takarítunk meg, hogy nem kell tőkét beruháznunk hagyományos irodaházak vásárlásába, hanem rugalmas konstrukcióban béreljük irodáinkat a világ minden részén.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.