Az Unioncamere, az olasz kamarák szövetsége hétfőn közölt felmérése szerint elsősorban édességekre, rágcsálnivalóra és üdítőitalokra szánnak kevesebbet, mind több családban sütik maguk a kenyeret és a süteményt. Megrohanják az üzleteket akciós termékekért és egyre többen támaszkodnak a konyhakertjükben termelt zöldségre, gyümölcsre.
Soványnak ígérkezik a karácsonyi forgalom is. A Codacons fogyasztóvédelmi szövetség úgy számítja, hogy élelmiszerre 7,5 százalékkal, utazásra 8,5 százalékkal fognak kevesebbet költeni, mint egy éve, cipőből és ruházati termékekből pedig 11 százalékkal esik vissza a forgalom.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.