Az Egyesült Államokban mutatkozó kedvezőtlen idő, valamint a fontos külföldi piacokon lévő gyenge valuták miatt csöpkkent az Adidas üzleti forgalma és neresége. A világ második legnagyobb sportcikkgyártójának árbevétele az idei harmadik negyedévben 7 százalékkal 3,88 milliárd euróra esett. A Reuters által megkérdezett elemzők korábban 3,92 milliárd euróra csökkenéssel számoltak.
Az üzemi eredmény 6,1 százalékkal csökkent és 463 millió euró lett. Az Adidas már szeptemberben jelezte, hogy a nem sikerült beinditania Moszkva közelében egy új értékesitési központot, és ezért csökkentette az egész évre vonatkozó prognózisát. Az Oroszországban, Japánban, Braziliában, Argentínában lévő gyenge valutákkal magyarázható az, hogy az ott elért bevételeket nem tudta a kivánt mértékben euróra váltani. Az Egyesült Államokban pedig a rossz idő miatt késve kezdődött a golfszezon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.