Yang Yuanqing, a Lenovo vezérigazgatója elmondta: "Láttuk az első sikeres hullámot Ázsiában. Nagyon fontos, hogy megfizethető és minőségi termékeket áruljunk a piacon. Ott, ahol az iPhone nem a legkeresettebb termékek közt szerepel, a Lenovo sokkal versenyképesebbé és keresettebbé tud válni."
A Lenovo, a következő negyedévben kezdi el értékesíteni okostelefonjait 20 új piacon, többek közt a Közel-Keleten, Afrikában és Latin Amerikában. Az új piacokon való megjelenés annak köszönhető, hogy 12 hónap alatt 13 százalékos piaci részesedést szerzett Indonéziában. Korábban az Apple túl költségesnek találta ezeket a területeket, írja a Bloomberg.com.
A vállalat okostelefonjai iránti kereslet az elemzők becsléseit is felülmúlták. A nettó bevétel 36 százalékkal emelkedett az elmúlt 3 hónapban, így 219,7 millió dollárra tudott felkúszni a bevétel, közölte a Lenovo. A Bloomberg által megkérdezett 17 elemző körülbelül 202,7 millió dolláros bevételt várt.
A Lenovo globális PC-piaci részesedése 17,3 százalékkal bővült az előző évi 15,7 százalékos növekedés után. Ez annak köszönhető, hogy sikeresen növelték a szállításaik számát, közel 2,2 százalékkal. Okostelefonjaikból körülbelül 12,3 milliót adtak el, ez 78 százalékos növekedés az előző évi adatokhoz képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.