BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az RTL Klub és a TV2 is piacvezetőnek tartja magát

Jól szerepelt a közmédia a január 27-e és február 2-a közötti héten. „Az M1 és egyben a közmédia legnézettebb műsora az elmúlt héten a szombat esti A Dal 2014 második elődöntője lett (az M1 és Duna World csatornán együtt) 1 millió fővel, amellyel a 20 óra utáni műsorkínálat legnézettebb műsora is lett a hazai tévés piacon. A műsor közönségaránya a teljes népesség körében 20,9 százalék, a 18–49 évesek körében 16,7 százalék lett” – közölte az MTVA sajtóiroda.

Az RTL Klub és a TV2 szintén piacvezetőnek tartja magát. „Az RTL Klub nyerte a januári nézettséget főműsoridőben mind a 18–49-es célcsoport, mind a teljes lakosság körében. A havi átlagos közönségarány a 18-49-es célcsoport körében, főműsoridőben 20,6 százalék volt” – közölte az RTL Klub. A rivális TV2 szerint ők nyerték a 3. és 4. heti nézettségi versenyt is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.