Jól szerepelt a közmédia a január 27-e és február 2-a közötti héten. „Az M1 és egyben a közmédia legnézettebb műsora az elmúlt héten a szombat esti A Dal 2014 második elődöntője lett (az M1 és Duna World csatornán együtt) 1 millió fővel, amellyel a 20 óra utáni műsorkínálat legnézettebb műsora is lett a hazai tévés piacon. A műsor közönségaránya a teljes népesség körében 20,9 százalék, a 18–49 évesek körében 16,7 százalék lett” – közölte az MTVA sajtóiroda.
Az RTL Klub és a TV2 szintén piacvezetőnek tartja magát. „Az RTL Klub nyerte a januári nézettséget főműsoridőben mind a 18–49-es célcsoport, mind a teljes lakosság körében. A havi átlagos közönségarány a 18-49-es célcsoport körében, főműsoridőben 20,6 százalék volt” – közölte az RTL Klub. A rivális TV2 szerint ők nyerték a 3. és 4. heti nézettségi versenyt is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.