A BMW csoport februárban rekord számú, 141 100 autót értékesített, 5,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A növekedés szinte kizárólag a BMW márkának volt köszönhető, amiből 8,6 százalékkal többet, 124 800-at adtak el - ami szintén a legmagasabb februári értékesítési szám a márka történetében.
A Mini eladásai viszont 14 százalékkal estek vissza az egy évvel korábbihoz képest a modellváltás miatt visszafogott a kereslet.
A BMW eladásainak lendületes növekedése ellenére is a prémium kategóriában az idei első két havi eladásokat az Audi vezeti, igaz, csak egy hajszállal a BMW előtt. Amíg az Audi 242 400 autót értékesített, 9,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, a BMW 8,9 százalékos növekedés után 242 017 autót. A Daimler prémium márkája a Mercedes 215 753 autót értékesített az idei első két hónapban, 16,6 százalékkal többet, mint egy éve.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.