Az új tulajdonosok jelezték, olyan üzleti modellt dolgoztak ki, amely nem támaszkodik erőteljesen a hirdetésekből származó bevételekre. Etienne Uzac, az IBT Media társtulajdonosa, egyszersmind elnök-vezérigazgatója közölte, a társaságnak az a célja, hogy a bevételének 90 százalékát a nyomtatott kiadásból származó előfizetési díjakból szerezze.
Egy-egy nyomtatott Newsweeket az Egyesült Államokban 8 dollárért árusítanak majd a nyereségesség biztosítására. A BBC News szerint a nyomtatott kiadás újrainditása meglepetést keltett, mert az IBT hagyományosan digitális médiabeli társaság. Ám egyes megfigyelők szerint noha a digitális hírdetésből származhó bevételek növekedtek, a növekedés nem volt olyan rohamos, mint ahogy várták, ennek következtében többen nyomtatott kiadásokat igyekeznek megjelentetni, hogy a jelenleginél több hirdetőt vonzzanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.