Igaz viszont, hogy rengeteg a hibatényező az ilyen közvélemény-kutatással. Másként mivel lehetne magyarázni, hogy a Piper Jaffray Company októberben kiadott felmérése tavaly őszre a Facebook és az Instagram népszerűségét egyaránt 23 százaléknak mutatta, míg a most nyilvánosságra hozott legfrissebb kimutatás ugyanarra az időszakra 27 százalékot jelez. Az is érdekes, hogy a Piper Jaffray most már csak a három vezető, az FB, a Twitter és az Instagram adatait mutatja, míg fél éve még a Tumblr és a Google+ is szerepelt a táblázatban.
A mobileszközök viharos terjedése a felhasználói magatartás megváltozását is indukálta, bár nem egyenlő arányban. Egy máik felmérés szerint az Egyesült Államokban a 18 évesnél idősebb felhasználók 92 százaléka mobilról megy fel az Instagramra, amelyet ebből a szempontból a Pinterest követ 92 százalékkal és csak után következik a 86 és 68 százalékos Twitter valamint a Facebook.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.