A Cseh Posta árbevétele kisebb, míg nyeresége nagyobb mértékben csökkent 2013-ban, amely elsősorban az elektronikus kommunikációs csatornák terjedésének, valamint az egyre erősödő versenynek volt köszönhető. A Česká Pota árbevétele 2,6 százalékkal 712 millió euróra esett vissza, míg a 11,1 millió eurós nyereség 27 százalékkal volt alacsonyabb az előző évinél. A levélvolumen csökkenését, valamint az ügyfelek versenytársak miatti elvesztését csak kis mértékben tudta a csomagmennyiség növekedése kompenzálni.
A posta nyilatkozata szerint a 2012-es teljes postai piacnyitást követően a társaság piaci részesedése még mindig 93 százalék. Az eredmények nyilvánosságra hozatalával egy időben a cseh belügyminiszter bejelentette a Cseh Posta vezérigazgatójának, Patr Zatloukalnak a visszavonulását. A hírek szerint a visszalépés oka az volt, hogy Zatloukal nem tudott egy világos és átlátható postai stratégiát kialakítani.
Az Olasz Posta 2013-ban is egymilliárd euró feletti nyereséget ért el, a tavalyi év gazdasági nehézségei és a levélvolumen folyamatos csökkenése ellenére. A pozitív eredményhez nagymértékben hozzájárult a differenciált szolgáltatás portfólió, valamint a pénzügyi és biztosítási szolgáltatások sikere. A vállalat árbevétele tavaly 8 százalékkal volt több mint 2012-ben és elérte a 26 milliárd eurót. Adózás előtti eredménye 2013-ban 7,4 százalékkal volt több mint 2012-ben, a nettó nyeresége azonban csekély mértében, de elmaradt az előző évitől, amely a pénzügyi és biztosításokkal foglalkozó vállalatokra vonatkozó adóváltozásoknak volt köszönhető. A Poste Italiane postai és üzleti szolgáltatásokat kínáló divíziója 2013-ban 4,45 milliárd eurós árbevételt ért el, amely 4,4 százalékkal volt kevesebb, mint 2012-ben. A posta jelenleg 25 különféle partnerségben vállal aktív szerepet például a Brazil, az Orosz és a Kínai Postával, elsősorban mobil, hibrid levél és e-kereskedelmi szolgáltatások bevezetésében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.