Eddig mintegy 2560 csomagautomata 250 ezer rekesszel áll Németország 1600 városában és településén az ügyfelek rendelkezésére. Több mint 5 millió ügyfél regisztrált a szolgáltatásra. A német állampolgárok 90 százaléka 10 percen belül talál csomagautomatát. Emellett a DHL saját modelleket is tervez felállítani, melyet a Polygon céggel közösen fejlesztett ki. A fejlesztésnél elsősorban az ügyféligényeket tartották szem előtt, azt, hogy minél nagyobb rekesznagyság variációt és maximális biztonságot nyújtsanak az ügyfeleknek. Az első DHL csomagautomaták hamarosan megjelennek a Hollandiában és Olaszországban is.
A Holland Postánál pedig jónak bizonyult az a döntés, hogy a heti hat napos kézbesítést öt napra csökkentették. A legkevésbé népszerű napot, a hétfőt vették le a kézbesítési ütemtervről. Ezzel a vállalat 41 millió eurós költségmegtakarítást ért el. Centralizációs stratégiájának folytatása érdekében a PostNL 11 depóját zárta be, így hálózatának karcsúsításával jelentősen tudta csökkenteni költségeit az idei év első negyedévében – áll a Postás Szakszervezet nemzetközi híreiben. A holland szolgáltató jelenleg azon dolgozik TNT Post UK üzletágával, hogy az Egyesült Királyságban folyamatos kihívások elé állítsa az Angol Postát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.