Mint írták, a metró és a módosult autóbusz-vonalak utasforgalma fokozatosan stabilizálódik, de a végleges utazási igények csak a közeledő nyári iskolai szünet és szabadságolások után, szeptembertől lesznek felmérhetőek.
Az új metróvonal napi mintegy százezres utasforgalma és kihasználtsága alacsonyabb az M2-es és M3-as vonalak szintjénél. Az M2-es metró utasforgalma kb. 350 000 utas/munkanap, míg az M3-as metrónak munkanaponként mintegy 500 000 utasa van - közölte lapunkkal a BKK.
Kiemelkedő forgalmat bonyolítanak a végállomások, a 3-as metróra átszállást biztosító Kálvin téri, illetve a Móricz Zsigmond körtéri állomás.
Az eddigi működés során biztonságot veszélyeztető esemény nem történt a teljesen automata szerelvényekkel üzemelő vonalon. Az első négy hét alatt két leállás volt járműhiba miatt, illetve kisebb forgalmi zavarok, menetkimaradások fordultak elő, részben vonathiba és kis részben a biztosítóberendezés hibája miatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.