A BMW német autógyártó 11 százalékkal növelte negyedéves profitját különösen kínai eladásainak a bővülésére, valamint annak a hatására, hogy éledezik az európai autópiac is.
A cég adózott eredménye 1,462 milliárd euróra ugrott a március végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 1,312 milliárd euróról. A negyedéves eredmény felülmúlta az elemzők által várt 1,345 milliárd eurót.
A BMW negyedéves bevétele 3,9 százalékkal 18,235 milliárd euróra bővült. A cég összességében 3,4 százalékkal növelte éves szinten európai értékesítését, bár Németországban 1,4 százalék csökkenést regisztráltak. Az ázsiai eladások 21 százalékkal bővültek, ezen belül 25 százalékkal emelkedtek Kínában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.