BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Reagált a Telenor a büntetésre: szerintük nem érte kár az előfizetőket

"Álláspontunk szerint a Telenor Magyarország jóhiszeműen járt el a vizsgált korlátlan Családi Csomag kampány során" - közölte a Telenor a GVH tegnapi ítélete után.

A GVH szerint megtévesztő volt a cég reklámja: úgy hirdették „korlátlan beszélgetés” szlogennel a Családi Csomag szolgáltatást, hogy a szolgáltatás általános szerződési feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt. A GVH ítélete szerint a szerződéses feltételek tartalmaztak egy korlátot, amely felett lehetőség volt a korlátlanság ígérete ellenére számlázni.

"Az ÁSZF-ben valóban szerepel egy 1000 perces limit, ami felett társaságunknak elvileg lehetősége lett volna forgalmi díjat számlázni, de ezzel a lehetőséggel a Telenor nem élt" - reagált a cég, akik szerint így a reklámban foglalt "korlátlan" állítás teljesült.

"A hatósági eljárás megindítását követően a kifogásolt rendelkezést töröltük is az ÁSZF-ből az akció alatt szerződött ügyfeleket érintően. Előfizetőinket semmilyen kár nem érte, sajnálatos módon a Gazdasági Versenyhivatal ettől függetlenül megállapíthatónak tartotta a jogsértést. A hatóság döntése ellen jogorvoslattal kívánunk élni" - tették hozzá.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.