BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A fesztiválszezon pörgeti az olcsó kempingcikkeket

A hagyományos nyaralós termékek mellett több sátor, hálózsák és matrac fogy a sportüzletekben a többnapos könnyűzenei fesztiválok előtt, derül ki a Hervis Magyarország legfrissebb összefoglalójából.

Az sportáruházakat üzemeltető óriáslánc szerint a fesztiválozók kifejezetten az olcsó termékeket keresik, mert tartanak a lopásoktól és rongálásoktól, míg a túrázók érdeklődése egyre inkább a prémium árucikkek felé fordul. Az idei év vizes slágerterméke a vízen pattogó Waboba labda, amelyből csaknem 30 százalékkal több fogyott idáig, mint tavaly. 

„A túrázók azonban kimondottan a drágább, többrétegű falakkal rendelkező speciális sátrakat, illetve az önfelfújó matracokat vásárolják. Általánosságban is megfigyelhető, hogy a rendszeresen a szabadban túrázók az elmúlt években egyre inkább keresik a minőségi termékeket” – mutatott rá Kis Judit, a Hervis Magyarország Kft. marketingvezetője. Hozzátette: a fesztiválok előtti napokban a legolcsóbb kétszemélyes sátor teszi ki a sátrak forgalmának 40 százalékát, és a hálózsákok esetében is ugyanez a helyzet.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.