Az amerikai Forbes szerint az orosz Marija Sarapova zsinórban tizedszer lett a legjobban kereső sportolónő a világon, miután 2013 júniusa és 2014 júniusa között 24,4 millió dollárt keresett. Az összeg 90 százalékát reklám- és szponzorpénzekből szerezte a világ jelenlegi hatodik legjobb női játékosa, aki szerződésben áll a Nike-val, az Avonnal, a Samsunggal, a Tag Heurral, az Eviannal és a Headdel.
Nem sokkal szorult a második helyre a világ jelenlegi listavezetője, a kínai Li Na a maga 23,6 millió dollárjával, míg a harmadik az amerikai Serena Williams lett 22 millió dollárral.
Talán meglepő, de a negyedik helyen egy műkorcsolyázót találunk, a szocsi téli olimpia ezüstérmesét, a dél-koreai Kim Jun Nát (16,3 millió dollár), ő is több mint 90 százaléknyi szponzorpénzt kasszírozott. Az ötödik helyen egy amerikai autóversenyző végzett, Danica Patrick (15 millió dollár), majd ismét jönnek a teniszezők: Viktorija Azarenka (11,1 millió), Caroline Wozniacki (10,8 millió), Agnieszka Radwanska (6,8 millió) és Ana Ivanovics (6,4 millió).
A hölgyeknél is egyre népszerűbb a golfozás, amit mutat, hogy a Forbes-lisat tizedik helyét Paula Creamer szerezte meg 5,5 millió dollárral.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.