Az Extreme Digital által szervezett első hazai Black Friday akció napján összesen 600 ezren keresték fel a cég weboldalát és üzleteit, míg a múlt hétvégén egymilliónyi látogatójuk volt – derült ki a cég közleményéből. A nagy érdeklődés miatt egyébként múlt pénteken órákig nem volt elérhető a társaság honlapja, azonban a vállalat által közölt adatok alapján ennek ellenére is sokat költöttek a felhasználók.
A hétvégén összesen 30 000 akciós terméket vásároltak 700 millió forint értékben, a beérkezett 17 ezer rendelésen így 204 millió forintot spóroltak a felhasználók. Várkonyi Balázs az Extreme Digital vezérigazgatója a tapasztalatok kapcsán elmondta, hogy olyan informatikai fejlesztésekbe kezdenek, amelyek garantálják, hogy legközelebb egyetlen potenciális vásárló se szoruljon ki a weboldalról. Emellett 2015 áprilisában egyetlen napig hasonlóan magas kedvezményeket kínálnak majd ügyfeleiknek, mint múlt pénteken.
Az Amerikai Egyesült Államokban már hagyományos Black Friday csak a kereskedők számára fekete péntek, a vásárlók óriási kedvezményekkel vásárolhatnak ezen a napon számtalan üzletben.
Hazánkban először az Extreme Digital hirdette meg a napot, amikor 24 óra alatt 20-30, de akár 70 százalékos leértékelések várták a vásárlókat a webáruházban, az online vásárlás előnyeire hívva fel a figyelmet a karácsonyi készülődés közben.
Az Egyesült Államokban most pénteken tartják majd a Black Friday-t, ami a karácsonyi vásárlási szezon indulásának számít és a kereskedők számára a legnagyobb forgalmú napok egyike. Az idén az Extreme Digital mellett az eMag is igyekszik kihasználni a jeles napban rejlő lehetőségeket, a hazai piacon a múlt évben megjelent e-kereskedő most péntekre hirdet jelentős akciókat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.