Az okosszemüveg már évek óta komoly fejtörést okoz a cégnek marketingszempontból, jelek szerint nem igazán sikerült eltalálni azt az üzenetet, amivel átütő sikert lehetne elérni.
A nehézségeket jól mutatja, hogy már az előtt kivonják a forgalomból az eszközt, hogy igazából elkezdődött az értékesítése. Kezdetben, az első akció keretében csak fejlesztők juthattak hozzá a készülékhez, majd 2013 végén terjesztették ki ezt a kört, ekkor már az Egyesült Államok után más országokból is meg lehetett rendelni. A tömeges piaci bevezetés azonban elmaradt, mindössze néhány tízezer felhasználó tudta kipróbálni az okosszemüveget, és nekik is 1500 dollárt kellett fizetniük érte.
Valószínűleg az ár is szerepet játszott abban, hogy a Google végül letett a széles körű bevezetésről. Emellett azonban azt is meg kell jegyezni, hogy bár sokan igen lelkesen nyilatkoztak a készülékről, viselőiket többször érte atrocitás, valamint számos helyről, például éttermekből és mozikból kitiltották a Glasst. (Ez annak fényében érthető is, hogy az eszközzel természetesen felvételek is készíthetők, így kiváló lehetőséget kínált volna például a filmkalózoknak.)
A Google az okosszemüveg fejlesztői csapatát is egy másik részleghez helyezi át, de a cégnél egyelőre ragaszkodnak a projekthez, legalábbis azt hangsúlyozták, hogy nem mondanak le a Glassról. Kérdés, át lehet-e alakítani úgy a készüléket, hogy az ára is vonzó legyen, emellett pedig megfeleljen a tömegigényeknek is.
Bár a magáncélú felhasználás lehetősége egyelőre igen távolinak tűnik, bizonyos területeken komoly eredményeket és sikereket tudhat magáénak a projekt. Így például rendkívül hasznos segédeszköznek bizonyult az okosszemüveg egészségügyben, illetve a légiiparban, de a gyártásban is jól alkalmazható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.