Miközben a jól értesültek azt találgatták, a MÁV azért nem tud hetek óta sort keríteni a Gellért-hegyi alagút helyreállítását megelőző, egyszer már elhalasztott sajtótájékoztatójára, mert a munkálatok elmaradnak, a Déli pályaudvart pedig végleg bezárják, a társaság csendben belevágott a január végi falomlás nyomainak eltüntetésébe. A Népszabadság úgy tudja, a Gradex Mérnöki és Szolgáltató Kft. kedden átvette a Csukló utca szomszédságában kijelölt munkaterületet. Az ideiglenes helyreállítás megkezdődött, és a többi között geotechnikai problémák megoldására szakosodott cég vállalása szerint a vonatok április második felétől ismét használhatják az alagutat. Azaz, a személyszállító szerelvények megint a Vérmező melletti pályaudvarról indulnak és oda is érkeznek majd.
A vasutasok tehát megnyugodhatnak, korai még csomagolni. Ezzel együtt jó, ha számolnak azzal is: a Déli pályaudvar esetleges bezárásáról szóló hírek nem alaptalanok. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) elkezdte vizsgálni, miként lehetne véglegesen Kelenföldre költöztetni az értékes területet használó óriási vasútállomás utas- és vonatforgalmát. Vagyis a hetven éve újra és újra előkerülő, majd elsikkadó pályaudvar-bezárás ötlete figyelmet kapott a kormányzat döntéshozóinak körében. Méghozzá feltehetőleg pusztán azért, mert a januári alagútomlás nyomán a MÁV látszólag Kelenföldről is kiszolgálja utasait. (A Vérmező környéki lakástulajdonosok ennek valószínűleg örülnek, mert jelentősen emelkednének a környék ingatlanárai, ha megszűnne a Déli pályaudvar.)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.