Az Adidas tájékoztatása szerint a nagyobb beszerzési árak, a goodwill-leírások és a nemzetközi devizaárfolyamok változásának kedvezőtlen hatása miatt nőtt a negyedéves veszteség.
A bevétel növekedett, a 2013-as utolsó negyedévi 3,39 milliárd euróról 3,61 milliárd euróra nőtt a tavalyi utolsó negyedévben.
A legtöbb bevételt, 850 millió eurót Nyugat-Európában érte el a cég. A második legnagyobb piaca az észak-amerikai volt, a harmadik a Kínán kívüli ázsiai országok, a negyedik pedig Kína. A két legkisebb piac a fejlődő gazdaságú európai országoké és Latin-Amerika területe volt. Latin-Amerikában 415 millió eurós negyedéves bevétele volt az adidasnak.
Az Adidas bevétele 2014. október-decemberében Kínában, Nyugat-Európában, Észak-Amerikában és Latin-Amerikában éves szinten nőtt, a többi régióban csökkent.
Herbert Hainer vezérigazgató szerint az Adidas csoportnál 2014-ben voltak sikerek és bukások is, de elszántan néztek szembe a kihívásokkal. A tavalyi év egészében a nyereség 37,6 százalékos csökkenés után 490 millió euró lett, a bevétel viszont 2,3 százalékkal nőtt, elérve a 14,53 milliárd eurót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.