A második 15 kocsi – az előzőekhez hasonlóan – szintén a MÁV-START szolnoki járműjavító bázisára kerül. Ott végzik el a magyarországi műszaki előírásoknak megfelelő átalakításokat, az úgynevezett fővizsga munkákat, továbbá a személykocsik belső tereinek megújítását, az ablakok cseréjét. Sor kerül a futómű- és belsőberendezések vizsgálatára, valamint a jármű MÁV-START színterv szerinti külső átfestésére is. Március 18-án mutatta be a vasúttársaság az első öt felújított kocsit, amelyek azóta naponta közlekednek Budapest–Miskolc–Sátoraljaújhely között.
A kocsik miskolci honállomással a térséget kiszolgáló regionális és távolsági forgalomban közlekednek. A fokozatosan forgalomba álló kocsikkal a MÁV-START az elöregedett, korszerűtlen járműveket váltja ki, így a megújult járműparkkal tovább emelkedik a személyszállítási szolgáltatás színvonala az észak-kelet magyarországi vasúti régióban.
A kiválasztásnál a MÁV-START figyelembe vette, hogy a kocsitípus 140 km/h sebességre alkalmas, tárcsás fékberendezésű, az ajtózárás központi és sebességfüggő reteszelésű, valamint rendelkezik fedélzeti hangosítással. A legalacsonyabb ár mellett döntő tényezőnek számított, hogy a magyar vasúthálózaton ismert típusról van szó, amelynek az alkatrész utánpótlása is folyamatosan biztosított. Lényeges feltétel volt még a többcélú, például mozgáskorlátozottak utazására vagy kerékpárszállításra alkalmas terek kialakításának lehetősége is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.