Várhegyi Attila a mai napig a Fidesz egyik befolyásos háttérembere. Az egykori szolnoki polgármester, a párt országos választmányának volt elnöke, az első Orbán-kormány kulturális államtitkára 2002-ben mondott le parlamenti mandátumáról, mert a bíróság jogerősen elítélte folytatólagosan elkövetett, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntette miatt, amelyet még polgármesterként követett el. Várhegyi előbb párt-, majd kampányigazgató lett a Fideszben, a 2006-os választási vereség után kiszállt, s családi vállalkozásként megalapította a Prestige Média reklámügynökséget, majd a Myself Consulting Kft.-t - írja a NOL.hu.
Az üzleti életben a Prestige Média stabilan működő közepes vállalkozás, éves árbevétele 120-150 millió forint között mozog, a 2010-es év azonban kiugró volt 373 milliós bevétellel. A Myself ennek töredékét éri el, évi 15-20 milliós bevételt. A Prestige főként a politikai szférából szerzi megrendeléseit, dolgozott a Fidesznek a parlamenti, az önkormányzati és az uniós választásokon, megbízást kapott több kormánypárti vezetésű nagyvárostól, a Külügyminisztériumtól, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségtől és a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alaptól (MTVA). A cég tartósan rentábilis, 2012-ben 54, 2013-ban 63 milliós adózott nyereséget produkált.
Az évről évre egyre több pénzzel, idén több mint 80 milliárd forinttal gazdálkodó MTVA – a saját honlapján fellelhető adatok szerint – először 2012-ben kötött szerződést a Prestige Médiával az alap marketing-kommunikációs támogató feladatainak ellátására 16,8 millió forint értékben. Ez a szerződés 2014 áprilisában járt le, s a rá következő hónapban az MTVA Várhegyi Attilával szerződött a Nemzeti hírháló elnevezésű projektben vezetői feladatok ellátására.
Az MTVA más feladatokkal is megbízta Várhegyit, 2012–2013-ban 7,2 millió forintért tervezte és irányította „a közszolgálati médiaszolgáltatók műsorainak vonatkozásában a nézettség és hallgatottság növelése érdekében az MTVA által indított komplex tájékoztatási projektet". Az MTVA legutóbb tavaly októberben kötött egyéves szerződést a Prestige Médiával havi 1,3 millió forint plusz áfa díjazással a marketing-kommunikációs tanácsadói feladatok ellátására.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.