A lap azt írta, bár a bizottság még vizsgálja, hogy a 2014 júniusában bevezetett reklámadó megfelel-e az uniós állami támogatási szabályoknak, de a progresszív adókulcs május végi eltörlésével érvényét vesztette az uniós versenyhatóság rendelkezése, amely hatályon kívül helyezte az egész törvény végrehajtását.
A lap pontosan meg nem nevezett brüsszeli forrásokra hivatkozva úgy értesült, a bizottság hamarosan lezárja a még folyamatban lévő vizsgálatát is, miután a parlament által módosított jogszabály jórészt megfelel Brüsszel elvárásainak.
A lap emlékeztetett arra: az eredeti javaslat szerint a hirdetési árbevételen alapuló adó progresszív volt. Az 1, 10, 20, 30 és 50 százalékos kulcsokat május végén a parlament 5,3 százalékra változtatta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.