Az indítvány például kimondja, hogy beruházás építtetője vagy a fővárosi önkormányzat vagy annak a 100 százalékos tulajdonában álló BKV Zrt. lesz.
Ahogy arról a VS.hu is beszámol, a törvényjavaslat a szóban forgó projekteket nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű közfeladatnak minősíti, ami az előkészítést és a megvalósítást meggyorsítja, például az engedélyezési eljárásokban lerövidíti a határidőket.
A 3-as metróval kapcsolatban eddig elsősorban a kocsicserékről és a meglévő vonal felújításáról esett szó, az északi irányú vonalhosszabbításról például a BKK egyik anyagában is csak feltételes módban szerepelt: „Amennyiben a megvalósíthatósági tanulmány alátámasztja, később megépülhet az M3-as metró régóta tervezett szakasza a Káposztásmegyeri lakótelepig négy új közbenső megállóval, az új végállomás pedig a Megyeri útnál tervezett intermodális csomópontban kapna helyet.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.