Valószínűleg azért törhetett fel nemrég forró, olajos víz és égethetett meg egy embert a 134-es buszon, mert az érintett Mercedes Citaro utasterében nem volt rögzítve a szerelőajtó. Lehettek más meghibásodások is a járművön, amelyek szintén hozzájárulhattak a balesethez – idézi a hvg.hu az Omnibusz szakblogot.
Azt már korábban már a BKK is megerősítette, hogy a Mercedes Citaro O-530 típusú busz hűtőrendszerének egyik csöve repedt el, és „a forró hűtőközeg nagy nyomással az elmozdult motortértakaró fedél alatt kispriccelt".
A szakblog szerint nagy kérdés, hogy mit állapít meg a BKV vizsgálata. Felvetik, hogy ki nem zárta be a fedelet, kinek kellett volna ezt észrevenni, illetve a többi buszon zárva van-e a fedél.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.