Az okostelefon vált a legnépszerűbb eszközzé a világháló eléréséhez a britek körében az Ofcom felmérése szerint. Az Egyesült Királyság hírközlési hatósága által végzett kutatás során megkérdezettek 33 százaléka jelezte, hogy elsősorban okosmobilt használ, ha az interneten akar böngészni. A második legnépszerűbb eszköz a laptop, a felmérésben részt vevők 30 százaléka főként ezeket használja netezésre. Bár a 2010-es megjelenésüket követő években ugrásszerűen nőtt a számuk, a táblagépek mégsem váltak annyira általánossá, ha a világhálós kapcsolatról van szó, mint gondolnánk.
Az Ofcom adatai alapján a felhasználóknak mindössze 19 százaléka választja a tableteket, ha internetezésről van szó, míg az asztali számítógépeket ennél is kisebb arányban használják. Az elemzés megállapítja, hogy ez az első alkalom, hogy az okosmobilok megelőzik a laptopokat az internetelérésre használt eszközök között, ami jól mutatja, hogy milyen alapvető változások mennek végbe a távközlési iparban és a felhasználói szokásokban. A gyors negyedik generációs mobilhálózatok, az egyre nagyobb adatforgalmat tartalmazó előfizetői csomagok, valamint a nagy kijelzőjű, a processzorteljesítményt vizsgálva a néhány évvel ezelőtti személyi számítógépek szintjét elérő teljesítményű okostelefonok megjelenése egyre mobilabbá teszi a fogyasztókat.
Bár hasonló hazai adatok nem állnak rendelkezésre, az eNet közelmúltban nyilvánosságra hozott kutatása szerint itthon is megjelentek azok a rétegek, amelyek az okostelefont és a tabletet már nemcsak az asztali számítógép vagy a laptop mellett, hanem akár helyette is használják, méghozzá a legkülönfélébb tevékenységekre. Az okoseszközök esetében persze fontos azt is megjegyezni, hogy ezek megfelelő használatának elsajátítása hazánkban nem része az oktatásnak (ellentétben a számítógép-használattal). Ráadásul ezek inkább személyes eszközök, így akinek nincs ilyen a birtokában, a lehetőségei igen korlátozottak ezek funkcióinak megismerésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.