A prognózist az alapozza meg, hogy a cég tavalyi bevétele megközelítette a 13 milliárdot, idén az első hat hónapban pedig a hétmilliárdot.
A konszern történetében Magyarország volt az első nem német anyanyelvű ország, ahol terjeszkedett – mondta Jürgen Bauer, a kelet-ausztriai, szlovákiai és magyarországi régió igazgatója.
A két és fél évtized alatt több mint hatmilliárd forint értékben hajtott végre zöldmezős és technikai beruházásokat, ezeknek a keretében például 4,5 milliárd forintért vásárolta meg a Dunaharasztiban lévő telephelyéül szolgáló területet, ahol jelenleg mintegy 23 ezer négyzetméternyi raktárterülete van.
A mintegy 270 főt foglalkoztató cég hat kirendeltséget működtet Magyarországon. Legutóbb, 2014 márciusában a biatorbágyi Rozália Parkban egy 16 ezer négyzetméteres telephelyen kezdte meg a tevékenységét. Ennek a fejlesztésnek az értéke megközelítette a 200 millió forintot. A cég tervei között szerepel egy dél-magyarországi központ létrehozása is. A társaság idén 210 millió forint értékben hajt végre fejlesztéseket Magyarországon.
Ausztria legrégebbi szállítmányozási és logisztikai cégének a terveiben Magyarországon idén egymillió küldemény továbbítása szerepel, ami a konszern küldeményforgalmának tíz százaléka – mondta Schauer. A cég növekedésében már most is, a későbbiekben pedig még inkább szerepet játszhat az e-kereskedelem terjedése.
Az európai e-kereskedelmi piac tavalyi bevétele körülbelül 400 milliárd euró lehet, az élen Anglia, Németország áll, de dinamikus a magyar fejlődés is, bár ennek értéke 0,9 milliárd forint lehetett, ami az európai forgalom 0,25 százaléka – mondta Varga Bálint, a Gebrüder Weiss Kft. értékesítési osztályvezetője. A cég fejlesztései részben az e-kereskedelem kapcsán keletkező igények kielégítését szolgálják.
Kínai híd
A Gebrüder Weiss 150 saját tulajdonú telephelyével a világ húsz országában van jelen, hatezer főt foglalkoztat, és tavalyi bevétele megközelítette 1,25 milliárd eurót. Idén körülbelül háromszázalékos növekedésre számít, ami magasabb az iparági átlagnál – fogalmazott Jürgen Bauer. A cég egyébként az utóbbi tíz évben megduplázta a bevételét, terjeszkedésének középpontjában pedig az a stratégia szerepel, hogy összekösse Kínát Európával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.