Szövetség Az elmúlt 12 hónapban 25 milliárd dollárnyi bevétele származott az üzleti felhasználóktól az Apple-nek, ami a cég forgalmának mintegy 14 százalékát jelenti. A cégnek a vállalati ügyfelekre vonatkozó stratégiájáról és az eddigi eredményekről Tim Cook, a társaság vezérigazgatója beszélt egy interjúban, utalva arra is, hogy ez a terület komoly növekedési lehetőséget tartogat számukra. Az Apple meghatározó szerepet játszik a mobileszközök piacán, és ezt a pozíciót igyekszik átvinni az üzleti szektorba is.
A stratégia eredményeként egykori nagy riválisok váltak szövetségesekké. Másfél évtizede kiélezett küzdelmet vívtak az IBM-mel a személyi számítógépek piacán, tavaly viszont együttműködési megállapodást kötöttek vele. A partnerségtől az Apple azt várja, hogy még több vállalati felhasználóhoz jutnak el az eszközei, míg az IBM megjelenhet a mobilmegoldások piacán. Jó példa volt a változó felfogásra az is, hogy a cég szeptember 9-i termékbemutatóján a Microsoft képviselője is megjelent a színpadon.
A társaság egyre teljesebbé teszi a számos területen még most is egyik legnagyobb versenytársának számító szoftvergyártó irodai alkalmazáscsomagjának integrációját, amely már elérhető a cég készülékein. Az üzleti szegmens felé nyitásra utal a nyáron a Ciscóval megkötött együttműködési megállapodás is, amelynek révén a Cisco hálózati eszközeit és megoldásait használó cégeknél egyszerűbb lesz integrálni az iPhone-okat és iPad-eket a különböző vállalati rendszerekbe. Így például könnyebben megoldható lesz, hogy az Apple-készülékekkel is használhassák a Cisco által fejlesztett videokonferencia vagy online megbeszélés funkciókat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.